L'ASSEMBLEA OBERTA DE SOS VALLÈS S'HA CELEBRAT AMB BONS RESULTATS

Per carlesl |

L’ASSEMBLEA DE SOS VALLÈS OBTÈ BONS RESULTATS

Ahir, diumenge 17 de maig ens reuníem a la Torre dels Frares Can Vestit de Montcada un grapat d’entitats implicades a la defensa de la natura, algunes d’elles ja força veteranes en aquestes tasques i d’altres més novelles, però també plenes d’energia i ganes de fer feina.

ASSEMBLEA OBERTA SOS VALLÈS "ELS RIUS NO ES TOQUEN"

Associació Torre dels Frares Can Vestit, Carretera de Sant Adrià a la Roca, BV-5001 km 6,5. MONTCADA I REIXAC

DIUMENGE 17 DE MAIG

A les 10:00h durem a terme una trobada de treball de les entitats que composem SOS Vallès.

A les 12:00h és prevista una xerrada sobre la gestió dels rius al Vallès, que anirà a càrrec de Dante Maschio membre d'Enginyeria sense fronteres i protaveu d'Aigua és Vida.

Finalment, a les 12:45h, tindrà lloc una taula rodona on participaran membres de la Coordinadora per a la Salvaguarda del Montseny, de la Plataforma en Defensa del riu Ripoll i de l'Associació Ecologista La Horda.

Salvem el Calderí! STOP construcció en zona inundable

Plaça Pau Casals, davant l'Ajuntament de Mollet

Salvem el Calderí

Avui 14 de novembre de 2020, a les 17:30h, durem a terme una concentració de protesta davant l'Ajuntament de Mollet (plaça de Pau Casals), contra la construcció en zones inundables i per a la preservació de l'espai del Calderí.

Uniu-vos-hi!


 

 

La crisi ambiental ens afecta a totes! Com l'afrontem des de l'àmbit municipal?

Centre Cívic de Sant Feliu de Codines

Quin poble volem? Quin Vallès volem? Quin món volem?

 

Esteu convidades i convidats a la xerrada-debat que se celebrarà el proper 2 d'octubre a les 17:00h a la Sala d'Actes del Centre Cívic de Sant Feliu de Codines, organitzada pel grup Codines Verdes i SOS Vallès, amb el suport de l'Associació de Consum "Cogombre a l'Ombra" i el Grup Excursionista de Sant Feliu de Codines.

Al mateix acte es recolliran signatures en suport de la ILP-Montseny. No hi falteu!