21 municipis, la Diputació de Girona i el Consell Comarcal del Valles Oriental reclamen treure l'aigua "mineral" de la Ley de Minas

Per carlesl |

[Nota de Premsa] 
22 municipis, la Diputació de Girona i el Consell Comarcal del Valles Oriental reclamen treure l'aigua "mineral" de la Llei de Mines.

La moció aprovada reclama que /'aigua embotellada continguda en els aqüífers profunds deixi de ser regulada per la Llei de Mines de 1973 i passi a ser gestionada com a recurs natural, sota la Directiva Marc de l'Aigua de la UE. 

Projecció del documental "VIDAS IRRENOVABLES. Naturaleza o miseria" V.O. subtitulada en català

Arbúcies, Museu Etnològic del Montseny (La Gabella) MEMGA

Projecció del documental "Vidas irrenovables, naturaleza o miseria" (V. O. castellà, subtitulada en català)

  • En síntesi, aquest documental posa al descobert una política que encobreix la maniobra perversa, instrumentada pels poders fàctics (les energètiques i els governs), que pretén el monopoli absolut de la producció i de la distribució d’energia, per damunt de les necessitats reals de la població i der les seves formes de vida.